دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

اخبار، سرگرمی دانلود 97 ، ورزش 2018 , بازیگران مدل عکس

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

اخبار، سرگرمی دانلود 97 ، ورزش 2018 , بازیگران مدل عکس

دانلود فیلم خودکشی و آتش زدن مرد جلوی شورای شهر تهران 24 مرداد 95 + عکس و علت خودسوزی

دانلود فیلم خودکشی و آتش زدن مرد جلوی شورای شهر تهران 24 مرداد 95 + عکس و علت خودسوزی

دانلود فیلم خودسوزی و آتش زدن مرد جلوی شورای شهر تهران 24 مرداد 95

 کلیپ خودسوزی مرد جلوی شورای شهر تهران , ماجرای آتش زدن مرد جلوی شورا تهران 95 

این فرد دو دختر داشته و در این حادثه از ناحیه دست، سینه و صورت دچار به میزان 20 درصد سوختگی شده است.
جزئیات خودسوزی شهروند تهرانی مقابل شهرداری
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران درخصوص حادثه خودسوزی یک مرد در ساختمان شماره 2 شورای شهر تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فتوکده95، ابوالفضل قناعتی، در این خصوص گفت: براساس بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یکی از شهروندانمان برای حل مشکلاتش درخواست مساعدت و وام از شهردار تهران داشته است که شهردار نیز دستور رسیدگی به درخواست این مرد را به قسمت روابط عمومی و ارتباطات مردمی ارجاع داده است.

وی افزود: متاسفانه مسوولان مربوطه وی را مدام به مکان‌های مختلف ارجاع داده و این فرد اذیت شده است و نهایتا این فرد صبح امروز پس از مراجعه مجدد به دفتر ارتباطات مردمی و عدم پاسخگویی مناسب برای بررسی درخواستش، اقدام به خودسوزی می‌کند.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران افزود: این فرد دو دختر داشته و در این حادثه از ناحیه دست، سینه و صورت دچار به میزان 20 درصد سوختگی شده است.


تکذیب ارجاع فرد مذکور به روابط عمومی شهرداری تهران

شهرام گیل‌آبادی رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا با رد ادعای مطرح شده درخصوص ارجاع فرد مذکور به روابط عمومی شهرداری تهران گفت: این فرد به علت مشکلات روحی دست به خودسوزی زده است و تنها 15 درصد دچار سوختگی شده است.

وی افزود: این فرد به دلایل مختلفی مطالبه پول و وام از شهرداری تهران داشت، در حالی که کمک به چنین افرادی وظیفه دستگاه‌هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی است.

رییس مرکز روابط بین‌الملل شهرداری تهران تاکید کرد: بسیاری از شهروندان مطالبه کمک از شهرداری تهران را دارند، در حالی که شهرداری توان برآورده کردن این مطالبات را ندارد چراکه در وظیفه و بودجه شهرداری به شکل گسترده این موضوع دیده نشده است ضمن آنکه فردی که صبح امروز دست به خودسوزی زده است، قبلا از سوی شهرداری تهران کمک اندکی را دریافت کرده بود.

وی درخصوص مشکلات این فرد گفت: بخشی از مشکلات ایشان برای تهیه جهیزیه بوده و برخی مشکلات دیگر که شهرداری تهران کمکی را به این فرد کرده است.

رییس مرکز روابط بین‌الملل شهرداری تهران ادامه داد: شهرداری تهران در فضاهای مختلف و قالب‌های متفاوت برای توانمندی و کمک به برخی اقشار جامعه می‌تواند کمک‌هایی را انجام دهد، ولی کمکی که به شکل بلاعوض باشد جزو وظایف شهرداری تهران نیست و در بودجه این نهاد نیز چنین کمک‌هایی دیده نشده است.

 

صبح امروز یکشنبه ۲۴ مرداد ۹۵ مردی میانسال در مقابل ساختمان ۲ شورای

شهر تهران اقدام به خودسوزی و آتش زدن خود کرد که عکس آن را مشاهده می کنید.

این خودسوزی هنگام ملاقات مردمی میرزایی، مسئول ملاقات شهرداری تهران رخ داده است.

خودسوزی مرد میانسال با حضور به موقع حراست شورای شهر مهار شد

و مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.پس از آنکه صبح امروز

مردی چهل ساله به دلیل درخواست کمک برای تهیه جهیزیه دختر خویش

و عدم پاسخگویی مناسب دفتر ملاقات مردمی شهردار تهران ،

اقدام به خودسوزی کرده بود با تلاش حراست ساختمان شماره دو

و تیم اورژانس کنترل شد. بنده و دکتر حافظی بالای سر مصدوم حاضر شدیم

که با معاینه دکتر حافظی سوختگی ۱۵ تا ۲۰ درصد تخمین زده شده است.

 

دانلود فیلم

 

فیلم بزودی  

 

 برچسب ها دانلود فیلم خودسوزی و آتش زدن مرد جلوی شورای شهر تهران 24 مرداد 95 , کلیپ خودسوزی مرد جلوی شورای شهر تهران , ماجرای آتش زدن مرد جلوی شورا تهران 95 
  

دانلود فیلم خودسوزی و آتش زدن مرد جلوی شورای شهر تهران 24 ...

www.yeknice.ir/دانلود-فیلم-خودسوزی-و-آتش-زدن-مرد-جلوی-شورای-شهر-تهران-24-مردا...
 
دانلود فیلم خودسوزی و آتش زدن مرد جلوی شورای شهر تهران 24 مرداد 95/کلیپ خودسوزی مرد جلوی شورای شهر ... دانلود فیلم خودکشی دو جوان یاسوجی که خود را دار زدند + عکس.

مردی که به جسد دختر عموی خود تجاوز کرده بود در بوشهر ...

sook.ir/fa/.../مردی-که-به-جسد-دختر-عموی-خود-تجاوز-کرده-بود-در-بوشهر-دستگیر-شد
 
مردی که به جسد دختر عموی خود تجاوز کرده بود در بوشهر دستگیر شد ... مأمورین کلانتری (افسر گشت) به اتفاق عوامل گشتی، صحنهآتش سوزی محفوظ نگه ... در ساعت ٠٦٣٠ بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی شهرستان ارومیه، در صحنه و محل ... ظاهراً دو نفر شبانه در جلوی منزلشان مورد تیراندازی قرار گرفته و از نقاط مختلف بدن مجروح شده بودند.

خبرهای حوادث | خبر فارسی

khabarfarsi.com/اخبار_حوادث
 
خبرگزاری مهر: سخنگوی آتش نشانی شهر تهران از وقوع تصادف یک دستگاه پراید در ... جوان، مردی چینی در یک اقدام عجیب با سر خود را به سمت شیشه جلوی اتوبوس در حال ... نگهبانان ساختمان شورای شهر بلافاصله وارد عمل شده و این فرد را که در حال سوختن بود از مرگ نجات دادند . .... فیلم | وفاداری دردناک یک سگ غمگین نسبت به دوست مرده اش.

پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - ...

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساعت%20گذشت...
 
انتقاد لاریجانی به استفاده از عبارات نسنجیده در مورد رییس جمهور -- ساعت 24 ... علنی امروز (یکشنبه) در پاسخ به اخطار محمود صادقی نماینده تهران در انتقاد از اهانت به رییس ... زمان انتشار : 24 مرداد ,1395 ساعت : 10:11 کد خبر : 216682 پرینت" حضرت آیت الله ... نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فولاد مبارکه برند ...
وارد نشده: خودکشی ‏زدن

فریاد جنایتکار متجاوز کرجی در لحظات اعدام + تصاویر و فیلم ...

titre1.ir › استان › اخبار استان
 
۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فریاد جنایتکار متجاوز کرجی در لحظات اعدام + تصاویر و فیلم ... فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج نیز در این رابطه به خبرنگار ما ... نیروی انتظامی و غیور مردان جامعه اسلامی متشکرم خدا پشت و پناهتون .... پس وقتی که آدم خانوادشو جلوچشمش میبینه دیگه فکر نمیکنم بتونه به دیگرون . ...... ماشالله تهران هر چیداره ارازل.

ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعی "بابک ...

www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
 
از جمله اخبار جذاب بسته خبری از 24 دی تا 5 بهمن 92 است. ... به گزارش مهر، تیرماه امسال شورای شهر تهران تصویب کرد که هر قبر در تمامی قطعات فاز سوم آرامستان بهشت ...
وارد نشده: خودکشی

(فیلم) درگیری ناموسی در پارک! - فرارو

fararu.com/fa/news/164391/فیلم-درگیری-ناموسی-در-پارک
 
۱۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یک مرد که با نامزدش در پارکی در یکی از شهرهای چین در حال پیاده روی هستند تصمیم ... اول: این که در تمام لحظات مبارزه‌ی این مرد، نامزدش کنار اوست و از درگیری همزمان وی با چند نفر جلوگیری می‌کند. ... دانلود کنید .... اتفاق عجیب برای زن جوان در کلینیک زیبایی در شمال تهران ... ۹. خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد ...

پایگاه جامع اطلاع رسانی بلاغ مازندران

www.bloghnews.com/
 
جلوی واردات برنج در زمان برداشت گرفته می‌شود ... امام جمعه نوشهر با اشاره به 23 مرداد روز مقاومت اسلامی، گفت: رژیم صهیونیستی با ... تجلیل از خبرنگاران یا میتینگ تبلیغاتی نامزد انتخابات شورای شهر؟ ... شعرخوانی جنوبی «مهدی مختاری» به‌مناسبت سالگرد شهدای غواص در ساری +فیلم .... گواردیولا: سر برای فکر کردن است نه هد زدن!

پارسینه|Parsine

www.parsine.com/
 
صبحانه با صدای پارسینه (۱۳۹۵/۵/۲۴) ... هتل ایرانی که امکاناتش خارجی‌ها را غافلگیر کرد+ فیلم ... رونمایی از مردان ۱۰۰۰ مَسکَنه/ بزرگترین سوداگران معرفی شدند ... عضو سابق شورای عالی مسکن می‌گوید: در ایران افرادی هستند که دست به احتکار مسکن می‌زنند و مالک ۱۰۰۰ واح. ... ترحم فروشان خارجی و زخم زدن بر سیمای چنگ خورده کلان شهر ها.

اخبار روز - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/lastnews
 
۱۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به الگوی قراردادهای جدید نفتی در نامه‌ای ... مرد جوانی روز گذشته توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل وقوع ... در روایتی از اباصلت هروی نقل شده که امام رضا (ع) در شهر طوس زبان فارسی را .... و اصلاحیه بودجه 95 در عمل مجلس را دور زده و اهمیتی به آن نمی‌دهد، دور زدن مجلس در ...

آتشی که جگر تهرانی ها را سوزاند + فیلم حادثه تلخ آتش سوزی ...

danakhabar.com/.../آتشی-که-جگر-تهرانی-ها-را-سوزاند-فیلم-حادثه-تلخ-آتش-سوزی-د...
 
۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - لینک دانلود فیلم ... 1- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه چنین توضیح داده است: .... عامل این سازمان در جلسه شورای شهر و ارائه گزارش راجع به این حادثه شد. ... وی افزود: قانون آتش نشانی این است که زمان تعویض شیفت های 24 ..... انشالله که مثل قضیه ی اتوبوس اتوبان قم نشود که به گردن راننده مرده انداختن.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد