دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

اخبار، سرگرمی دانلود 97 ، ورزش 2018 , بازیگران مدل عکس

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

اخبار، سرگرمی دانلود 97 ، ورزش 2018 , بازیگران مدل عکس

تزیین شب یلدا برای کودکان پیش دبستانی | عکس تزیینات مدرسه و مهد کودک شب یلدا 95 2017

تزیین شب یلدا برای کودکان پیش دبستانی | عکس تزیینات مدرسه و مهد کودک شب یلدا 95 2017

تصاویر شب یلدا 1395 تزئین یلدا؛ طولانی ترین شب سال به زودی از راه می رسد. طرح های کودکانه ، جالب و ساده  این نوشته برای تزیین هندوانه شب یلدا، تقدیم می شود به همه کودکان و دوست داران آنها:

در این نوشته آموزش تصویری تزیین هندوانه شب یلدا با شکل های کودکانه زیر دریایی، سبد ، قایق ، ماهی و طرح  بسیار شیک پروانه آمده است. انجام این آموزش، به دلیل استفاده از چاقو مناسب  نوجوانان ( تحت نظارت بزرگترها) و بزرگسالان می باشد.

در تمام طرح ها، میوه هندوانه  قطعه شده و به همراه دیگر میوه ها، در داخل هندوانه تریین شده قرار گرفته است. آموزش تزیین هندوانه و مراحل میانی کار در عکس های زیر هر طرح نمایش داده شده است. قبل از بریدن با ماژیک یا نوک چاقو، مسیر بریدن را مشخص نمایید و بقیه کار را مانند عکس ها انجام دهید.

 تزیین هندوانه شب یلدا به شکل زیر دریایی:

برای این کار در واقع باید از دو هندوانه استفاده شود. هندوانه اصلی مانند تصویر زیر به دو قسمت طولی و نامساوی بریده می شود. برای قطعات بالای زیر دریایی؛ از پوست هندوانه دیگری استفاده شده است. کاپیتان زیر دریایی هم از اسباب بازی های کودکانه می باشد.

طرح هندوانه به شکل زیر دریایی،  برای مدرسه های پسرانه بسیار جذاب و خاص خواهد بود.

تزیین هندوانه شب یلدا

 

 

تزیین آسان هندوانه برای شب یلدا به شکل سبد:

این طرح برای تزیین هندوانه  بسیار آسان است و برای افراد مبتدی توصیه می شود. سبد از بریدن پوست هندوانه به شکل زیگ زاگ درست شده است.

تزیین هندوانه شب یلدا

تزیین هندوانه شب یلدا

تزیین جدید و آسان هندوانه شب یلدا به شکل قایق کنار ساحل:

طرح قایق برای تزیین هندوانه هم مانند طرح سبد و با بریدن هندوانه به شکل زیگ زاگ درست می شود. داشتن اسباب بازی های مناسب برای این طرح مهم است.

در صورت در دسترس نبودن اسباب بازی می توانید با مقوای سفید، برای قایق بادبان درست کنید.

تزیین هندوانه شب یلدا

در این طرح علاوه بر هندوانه و انگور برای داخل هندوانه استفاده شده است.

تزیین هندوانه شب یلدا

تزیین فانتزی هندوانه به شکل ماهی:

تزیین هندوانه به شکل فانتزی ماهی نیاز به قدری مهارت  و صرف وقت بیشتری دارد. روش کار در عکس زیر آمده است.

 طرح  ماهی برای تزیین هندوانه شب چله، هم در منزل و هم در مهد کودک ها،  پذیرایی جشن شب یلدا را خاص و زیبا خواهد کرد.

تزیین شیک و جدید هندوانه با نقش پروانه:

طرح پروانه برای هندوانه شب یلدا بسیار شیک و فانتزی است. همانطور که در عکس دیده می شود، یک سبد دسته دار، به عنوان ظرف درست شده و از مابقی پوست هندوانه، پروانه هایی بریده شده و ازروی سفید و صورتی آن، روی سبد قرار گرفته است.

برای چسباندن پروانه ها روی دسته سبد، از خلال دندان استفاده شده است.

امیدواریم برای تزیین هندوانه شب یلدای امسال از این طرح ها استفاده نمایید.

تالیف : سایت کودک سیتی ، منبع تصاویر:  watermelon.org

هر گونه کپی برداری بدون ذکر نام  و لینک سایت کودک سیتی ممنوع است.

 

نمونه ای از تزیینات شب یلدا 95 برای عروس خانم ها -  

تزیینات شب یلدا تزیینات خونچه شب یلدا, خونچه شب یلدا , تزیین هدیه شب یلدا برای ... میوه آرایی شب چله 95 · تزیین سفره صبحانه ایرانی · عکسهای تزیین سالاد ...

نمونه ای از تزیینات شب یلدا برای عروس خانم ها – پورتال جامع ایران بانو 

  در زیر تصاویری از تزیین شب یلدا برای عروس ... فیلم آموزش حکاکی روی هندوانه شب یلدا را مشاهده میکنید .... گرفتگی بینی در نوزادان+راههای درمان.

تزیینات سفره شب یلدا _تزیین سفره شب یلدا عروس خانم ها 

میوه آرایی شب یلدا , سفره آراییشب یلدا , تزیین میوه شب یلدا , آموزش . .... تزئین شب یلدا 95 | مدل تزیین میوه و هندوانه | تزیینات شب یلدا برای عروس خانم ها 1395. .... تزیین هندوانه شب یلدا برای کودکان,تزیین هندوانه شب یلدا برای عروس,تزیین هندوانه ...

هندوانه شب یلدا تزیین 95 - جدید 2017|96|1396|2018 

اس ام اس مدل تقویم 95 رنگ موی مد 95 دکوراسیون : آموزش تزیین آناناس آموزش تزیین ... انار شب یلدا ۹۴ تزیین انار شب یلدابرای کودکان ۹۴ تزیینات انار شب یلدا ۲۰۱۶ تزیین ... آموزش تزیین میوه و هندوانه شب یلدا 95 عید نوروز 95 مدل لباس نوروز95 عکس ...

آموزش مدل تزیین های هنرمندانه میوه و سفره شب یلدا 95 - مجله  

تزیین شب یلدا 95 مدل های جدید و زیبای تزئین میوه شب یلدا 93 تزعین میوه های شب چله 93 تزیین زیبا کیوی آموزش ... تزیین زیبای کیوی مخصوص شب یلدا آموزش تزئین کیوی شب یلدا ۹۴ ..... سحر قریشی در کودکی هم از چهره کم نداشته است (عکس) 262.

تزیینات شب یلدا 95 

مدلهای جدید تزیین سفره و هندوانه شب یلدا 95 تزیین هندوانه شب یلدا تزیین سفره شب یلدا زیباترین تزیینات ... آموزش تزیین لبو به شکل گل رز (ویژه شب یلدا) ... این عروسکهای دوست داشتنی این بار دست مایه تزیین جشن تولد کودک قرار گرفته اند.

تزیینات شب یلدا 1395 - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز 

2 days ago - آموزش تزیین هندوانه شب یلدا 95 | هندوانه شب یلدا 1395 - . ... 8 آذر 1395. عکس های بسیار جالب و زیبا ازتزئین غذا برای کودکان 8 آذر 1395.

مدلهای جدید تزیین سفره و هندوانه شب یلدا 95 

  مدلهای جدید تزیین سفره و هندوانه شب یلدا 95 1…,مدلهای جدید تزیین سفره و هندوانه شب یلدا 95,شیپورزن. ... ش. -آموزش مدل تزیین های هنرمندانه میوه و سفره شب یلدا 94 . ..عکس مدل .... مدلهای آسان و جدید تزیین هندوانه شب یلدا – کودک - خانه

تزیینات شب یلدا برای سال 95 - خبر ایرونی 

تزیینات شب یلدا برای سال 95 ... آموزش تزیین ژله هندوانه ای شب یلدا + تصاویرقوری پر از میوه تزیین هندوانه شب یلدا به شکل کالسکه کودک تزیین هندوانه شب یلدا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد