دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

اخبار، سرگرمی دانلود 97 ، ورزش 2018 , بازیگران مدل عکس

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

اخبار، سرگرمی دانلود 97 ، ورزش 2018 , بازیگران مدل عکس

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر | عکس نوشته نفرینت می کنم نامرد

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر | عکس نوشته نفرینت می کنم نامرد 

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست 2017 عکس نوشته نامردی روزگار 96 عکس باور کن نفرینت می کنم سال 1396

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر

نشد که لحظه ی آخر کنار من باشـی

قرار گاه دل ِ بی قرار من باشـی

نشد که موقع رفتن به بوســه ای ک

نشد که لحظه ی آخر کنار من باشـی

قرار گاه دل ِ بی قرار من باشـی

نشد که موقع رفتن به بوســه ای کوتاه

بلندترین شعر انتظار من باشـی
آن نه عشــق اسـت که بتـوان بر ِ غمخـوارش بـُرد

یا تــوان طبــل زنــان بر ســر ِ بـازارش بـُرد
  

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر




نشد که باز ببویم تــو را و گریه کنم

نشد که شعر بگویم تــو را و گریه کنم

نشد که باشی و من عاشقت شوم هر شب

تمام ِ شهـــر بجویم تــو را و گریه کنم ...

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار  - http://photokade95.blogsky.com/ عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر  فتو کده - بلاگ اسکای




نیامدی که بپرسی چرا نمی خندم!

نیامدی که ببنی چقدر پابندم!

چه خوب شد نرسیدی ... چه خوب شد رفتــی

چه خوب شد که ندیدی چگونه جان کندم !

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر



 

fa

آن نه عشــق اسـت که بتـوان بر ِ غمخـوارش بـُرد

یا تــوان طبــل زنــان بر ســر ِ بـازارش بـُرد

عشـق می خــواهم از آنسان که رهـایـی باشد

هــم از آن عشـــق که منصـــور سرِ   دارش برد!

عاشــقی بــاش که گــویند به دریــا زد و رفــت 

نه که گوینــد خَســی بـود که جویبارش بـُرد

عشــق یعنــی قلـــم از تیشــه و دفتـــر از سنگ !

که به عمـــری نتـــوان دســت بر آثــارش برد ...

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار  - http://photokade95.blogsky.com/ عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر  فتو کده - بلاگ اسکای


پاییز هم تمام شد !

 

برای آمدنت

           برگ ها را 

                 دانه دانه شمردم !

پاییز هم تمام شد !



برای آمدنت

           برگ ها را 

                 دانه دانه شمردم !



حالا نوبت ، برف هاست ...

  

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر


 

توت الیمدن بو همان الدی فراقینده سنون

یادیمه سالماق هامان باشه چالاردیم گئجه لر

 

حسن رخسار

توت الیمدن بو همان الدی فراقینده سنون

یادیمه سالماق هامان باشه چالاردیم گئجه لر



حسن رخساریوی رؤیاده چکردیم قلمه

قلبیمی قاب ائلیوب قابه سالاردیم گئجه لر



بونا خاطیر کی آدین دوشمیه اغیار الینه

دوز کیمی آدینی یازدیقجا یالاردیم گئجه لر



بئله سیزلاردی اوره ک یادینه سالدیقجا سنی

قوش کیمی یئرده دوشه ردیم چابالاردیم گئجه لر



بلکه سن ساغ یاشییب ساغ دولانیب ساغ گزه سن

گؤزه لیم هر قادان اوْلسایدی آلاردیم گئجه لر



سن رقیبیمله گونوز سئیره چیخاردین چمنه

منده عشقینده سولاردیم سارالاردیم گئجه لر



گؤزلرین یادیمه دوشدوکجه اسه ردی بدنیم

سینه مه دیرناق آتاردیم یارالاردیم گئجه لر



تابلو اوستونده چکه ردیم سنی مین زحمتیلن

بیر باخیب اوستونه تئز رنگی جالاردیم گئجه لر



ایندی ده گئتمه لیسن گئت دئمیرم من ده گلیم

قاللام اوْل حالدا کی اوّلده قالاردیم گئجه لر



مکتب عشقیده مجنونیله من باهم ایدیم

غم ییغاردیم سینه مه غصه قالاردیم گئجه لر



مجنون اؤز عشقینی لیلایه گؤره بیلدیردی

من گونوز یازدیقیم عشقی قارالاردیم گئجه لر



 

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر


دلــم گرفته از اینجــا،خبــر نداری که


نشسته ام تـک و تنهــا خبـــر نداری که


 چقـــدر پرسه

دلــم گرفته از اینجــا،خبــر نداری که


نشسته ام تـک و تنهــا خبـــر نداری که


چقـــدر پرسه زدن زیر هـق هـق باران


رسیـده ام ته دنیــا ، خبــر نداری که


دلــم برای  تـــو هـی تنگ میشود اصلا


از این خیـال جنــون زا، خبـــر نداری که


دو هفته منتظـــرت مانده ام که برگــردی


دوقرن بی کســی ام را ، خبـــر نداری که


تمـــام حــرف من این است دوستــت دارم


چه فــــرق میکند اما، خبــــر نداری که ...

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر

 

مــن که شــاعـــر نیستـم امــا چــرا این بغـض ها

در گلـــوی من ادای شـعــر در می آورنـد ؟!
 (gha

مــن که شــاعـــر نیستـم امــا چــرا این بغـض ها

در گلـــوی من ادای شـعــر در می آورنـد ؟!

 

 


خدا دور است یا نزدیک ... جهـان تاریک یا روشن

چه فرقـی می کنـد ، وقتی تــو غمگینـی و من دلتنگ ...



عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار  - http://photokade95.blogsky.com/ عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر  فتو کده - بلاگ اسکای


 

می دانید چیست؟

بعضی وقت ها نباید شع ــر را کامل نوشت!

بلکه باید ادامه اش را سیــــر گریه کرد .

می دانید چیست؟

بعضی وقت ها نباید شع ــر را کامل نوشت!

بلکه باید ادامه اش را سیــــر گریه کرد ...

 

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار  - http://photokade95.blogsky.com/ عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر  فتو کده - بلاگ اسکای

با بغض سر کردم... دیده تر نشد که نشد

دلی زحال دلم باخبر نشد که نشد

کجاست شانه ی امنت ؟ که بعد

با بغض سر کردم... دیده تر نشد که نشد

دلی زحال دلم باخبر نشد که نشد

کجاست شانه ی امنت ؟ که بعد تو این سر

برای من ، منِ بیچاره سر نشد که نشد

 

دل را شکسـته ای و غــرامـت نمی دهــی

دستــت درســت ! دلبـــر  ِ گــردن کلـفــت ِ مـن !

دل را شکسـته ای و غــرامـت نمی دهــی

دستــت درســت ! دلبـــر  ِ گــردن کلـفــت ِ مـن !

به سلامتی
اونی که درد دل همه
 رو گوش میده ولی معلوم
 نیس خودش کجا درد دل میکنه..

عشق آن بغض عجیبیست که ازدوری یار

نیمه شب بین گلو مانده و جان می گیرد

یا همان پنجره ای است که شخص عاشق 

روزهاپشت همان پنجره "هی" می میرد

 

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار  - http://photokade95.blogsky.com/ عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر  فتو کده - بلاگ اسکای

وقتی کسی در کنارت هست،خوب نگاهش کن

به تمام جزئیاتش...

به لبخند بین حرف هایش..

به سبک ادای ک

آخر ای دوست نخواهی پرسید
که دل از دوری رویت چه کشید

سوخت در آتش و خاکستر شد
وعده های تو به دادش نرسید

داغ ماتم شد و بر سینه نشست
اشک حسرت شد و بر خاک چکید

آن همه عهد فراموشت شد
چشم من روشن روی تو سپید

جان به لب آمده در ظلمت غم
کی به دادم رسی ای صبح امید

آخر این عشق مرا خواهد کشت
عاقبت داغ مرا خواهی دید

دل پر درد مجنون مشکن
که خدا بر تو نخواهد بخشید

گرچه می دانم نمی آیی ولی هردم ز شوق

سوی در می آیم و هر سو نگاهی می کنم  !  
 (ghamgin)  (ghamgin

عکس پروفایلی نفرین کردن دوست عکس نوشته نامردی روزگار  - http://photokade95.blogsky.com/ عکس باور کن نفرینت می کنم 

عکس نفرین کردن پروفایل تلگرام لاین وایبر  فتو کده - بلاگ اسکای

گرچه می دانم نمی آیی ولی هردم ز شوق

سوی در می آیم و هر سو نگاهی می کنم  ! 

 

می بینمت ، بیش از همیشه بی قرارم

می بیندت ... می بینی اش ... من بغض دارم

 

می بوسمت ، مثل س

می بینمت ، بیش از همیشه بی قرارم

می بیندت ... می بینی اش ... من بغض دارم



می بوسمت ، مثل سرابی می گریزی

می بوسدت ، کم مانده یک دریا ببارم



زانوی تنهایی بغل می گیرم اینجا

او را نوازش می کنی ... جـان می سپارم



عکسـم به فریاد آمده : خالی ست جایت

عکسش در آورده دمار از روزگارم



می خندم و مهمان اخمم می کنی باز

می خندد و من بوسه ها را می شمارم



می خواهمت ، می خواهدت ، لعنت به تقدیر !

تــو حق او هستی و من

حقی

ن

د

ا

ر

م ! 

   

 

عکس نوشته خیانت - گالری عکس

aaaaks.ir/عکس-نوشته-خیانت/
 
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای دیدن عکس های با موضوع ” عکس نوشته خیانت ” می توانید از لینک های ... عکس نوشته های غمگیننامردی و خیانت – وب سایت بزرگ شبهاے ... یچ وقت بهم خیانت نمی کنیم … .... و یا کسی که بهش خیانت کردن عکسای متن دار جالبعکس متن دار درمورد ... آواتار عکس پروفایل دخترونه فانتزی برای لاین و تلگرام :: نکس وان ...

عکس نوشته جملات غمناک گریه اشک آه حسرت ناله نفرین جدایی ...

safaa.rozblog.com/post/531
 
۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پروفایل مدیر .... عکس نوشته عاشقانه غمگین جدایی طلاق قهر ناله نفرین خیانت اشک آه جدید1394 .... درای پنجره رو تا انتها باز می کنم تو خیالم با تو پرواز می کنم . .... +بهار+باران+برف+گریه+اشک+شمع+غربت+زاری+نامردی+خیانت+مقصر+زیبا+ .... موبایل وایبر لاین تلگرام لنزور کلوب اینستاگرام فیس بوک واتس آپ ...

sms برای کسی که بهت خیانت کرده - بیتوته

www.beytoote.com/fun/sms/sms-someone-betrayed-doan.html
 
نفرین به سادگی ام که بی دل تو ، به یاد تو روح و جسم خود آزردم ... آنکه بین من و تو شام جدایی آورد ، می کنم نفرینش ، یا الهی ، بکنش چون من زار ، پیش معشوقش خار ، هر دو ...

عکس پروفایل حلالت نمیکنم :: تلگرام و رمان

love-web.blog.ir/1395/05/11/عکس-پروفایل-حلالت-نمیکنم
 
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 1 day ago - عکس پروفایل حلالم کنید برای تلگرام خوشگلترین ... عکس نوشته های عاشقانه یکصدوبیست ویکم ⋆ - سایت عاشقانه لاو 98 ... فقط تونستم توی چشاش نگاه کنم و بگم خیلی نامردی حلالت نمی کنم و اونم .... Jun 27, 2015 - بدین صورت که شما عکس پروفایل خود را به دوستتان می .... نفــــــــــــــــرین عشــــــــق.

هر کی شکست عشقی خورده وارد بشه

www.djamp.mohammad.loxblog.ir/
 
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان ; ..... منم سیم کارتمو خاموش میکنم که فک نکنی واسه اینکه به من زنگ بزنی اینو میگم نه به امام زمان چون بچه ...

متنهای شکست عشقی جوک و اس ام اس های عاشقانه سری سیهم - ...

my-team.rzb.ir/1393/01/10/118
 
دلم واست تنگ شده همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم درچه حالی ! Send to ... ته فنجان قهوه ام عکس کفش های توست فقط نمیدانم می آیی یامیروی.
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد